Kreatywne reklamy telewizyjne o zdrowiu dzieci

Reklamy są istotną rzeczą współczesnego życia. Producenci kreują reklamy, tak aby lepiej sprzedawać swoje produkty pośród ogółu odbiorców. Wielu chwali spoty w TV jako efektywne narzędzie promocyjne. Reklamy te miewają większą pulę celową aniżeli reklamy w papierowych mediach i reklamy w social mediach. Agencje prześcigają się w tym aby przekazy te były barwne, ciekawe i zapadały w pamięć.

Sporo reklamodawców tworzy reklamy specjalnie dla dzieci. Są one dedykowane dla młodych konsumentów i pomagają przedsiębiorstwom promować produkty przeznaczone dla tej grupy. Dobrze – kiedy przekazy te dopasowane są do świadomości młodszych odbiorców. Najmłodsi chętnie zwracają uwagę na reklamy gdzie zobaczą ich ulubione postacie bajkowe, a kadry są kolorowe w odbiorze. Dorośli z kolei, zwracają uwagę na spoty towarów jakie zapewniają ich pociechom bezpieczeństwo, dawkę zdrowia oraz prawidłowy rozwój.

Dobrym przykładem może być tutaj spot telewizyjny takiego produktu jak choćby szczoteczka soniczna do zębów dla maluchów. Rodzicom zależy by ich dzieci posiadały zdrowe zęby, a jeśli reklama przedstawi – szorowanie ząbków w przyjemny i zabawny sposób – milusińscy chętnie sięgną po szczoteczkę soniczną dla dzieci. W takim wypadku fajnym przedsięwzięciem jest z pewnością zakup szczoteczek elektrycznych dla całej familii.

Bloki reklamowe na programach dziecięcych zawierają także sporą dawkę przekazów przeznaczonych dla kobiet. W oczywisty sposób dzieciaki spędzają swój czas przed odbiornikami w asyście rodziców – najczęściej są to mamy. Nie dziwi stąd przekaz, jaki namawia do tego aby nabyć prostownicę do włosów, nowy specyfik na zmarszczki czy też liquid do demakijażu.

Zwłaszcza teraz w okresie jesiennym w tv pojawia się ogrom reklam dotyczących suplementów na przeziębienie. Teraz kiedy za oknem zimno i nieprzyjemnie – o przeziębienie nietrudno. W takim czasie każda choćby najbardziej zajęta matka doceni leniwe jesienne popołudnie z filiżanką gorącej herbaty, pod ulubionym nakryciem lub gdy obok niej jest elektryczna poduszka.

Wełniane skarpetki, wygodna sofa, poduszka rozgrzewająca – brzmi idealnie? Marketingowcy zdają sobie sprawę, specjalnie odnosząc się do pozytywnych skojarzeń. Ma to istotny wpływ na późniejsze wybory produktowe odbiorców. I nie ma w tej kwestii nic niestosownego – do momentu gdy reklama dopasowana jest ze swoimi treściami do wieku odbiorcy, jest przyjazna i nie promuje niebezpiecznych treści i produktów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *